صندلی انتظار | مبلمان اداری | شرکت صندلی اداری و آموزشی ایتوک | ایتوک

Ituk S83 Leather Chair

مشخصات فنی

  1. طرحی متناسب با فضاهای اداری کوچک با قابلیت جداسازی و مونتاژ مجدد درمحل . این محصول به عنوان یک صندلی انتظار ، با استحکامی فوق العاده همراه با پایه های قابل تنظیم ، جهت تراز کردن پایه ها ، طراحی شده است .

مشخصات عمومی

  1. طراحی کاملا ایرانی و ثبت شده در اداره ثبت مالکیت صنعتی
  2. نشیمن مناسب با قابلیت ارتجاعی
  3. تکیه گاه متحرک
  4. رعایت اصول تنفسی در تکیه گاه و نشیمن محصول
  5. بهره گیری از آبکاری کروم در پوشش سازه فلزی محصول به منظور افزایش زیبایی و جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی در تمام شرایط جغرافیایی
  6. قابل ارائه با تشک ابری روکش شده پارچه یا چرم

صندلی اداری ایتوک مدل S83 چرمی

برای ادارات، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و سالن‌های مدارس نیاز به صندلی‌هایی جهت استفاده مراجعه‌کنندگان است که به صندلی انتظار نام‌گذاری شده‌اند. صندلی انتظار «ایتوک مدل S83» با روکشی چرمی و بدنه‌ای فلزی نه‌تنها کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد، بلکه بسیار زیبا طراحی شده است. در طراحی این محصول نهایت دقت و ظرافت به‌کار گرفته شده تا حداقل فضا را اشغال کند. جنس اسکلت صندلی‌های ایتوک از فولاد بوده که در قسمت دسته‌ها دارای روکش فرم انتگرال نرم است. تمام سطوح فلزی این صندلی دارای روکش کروم براق است و تاثیر زیادی در جذابیت آن دارد. تکیه‌گاه این صندلی انتظار متحرک و طبی بوده و همچنین کفی آن دارای قابلیت ارتجاعی است که باعث رفع خشکی نشیمن می‌شود. فوم سرد به‌کار رفته در ساخت این محصول دوام و کیفیت بیشتری نسبت به نوع گرم دارد و قطعا نرم‌تر از آن است. صندلی‌هایی که دارای فوم سرد در قسمت نشیمن هستند، زمان بیشتری طول می‌کشد تا حالت ارتجاعی خود را از دست بدهند.

Menu