صندلی اداری | صندلی کنفرانسی | مبلمان اداری | شرکت صندلی اداری و آموزشی ایتوک | ایتوک

Ituk S32 Leather Chair

مشخصات فنی

  1. مبلمان اداری با طراحی متناسب با فضاهای کوچک اداری .این محصول با عنوان صندلی کنفرانس معرفی می گردد.هنگام استفاده از این محصول ، به جهت حالت ارتجاعی پایه ، احساس خوبی را تجربه خواهید نمود.

از این جهت ، برای بالا بردن دوام پایه و جلوگیری از خم شدن در هنگام استفاده طولانی مدت ، داخل لوله پایه اصلی ، لوله دومی تعبیه گردیده است که استحکام و دوام پایه را تضمین می نماید .

مشخصات عمومی

  1. طراحی کاملا ایرانی و ثبت شده در اداره ثبت مالکیت صنعتی
  2. نشیمن مناسب با قابلیت ارتجاعی
  3. تکیه گاه متحرک
  4. رعایت اصول تنفسی در تکیه گاه و نشیمن محصول
  5. بهره گیری از آبکاری کروم در پوشش سازه فلزی محصول به منظور افزایش زیبایی و جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی در تمام شرایط جغرافیایی
  6. قابل ارائه با تشک ابری روکش شده پارچه یا چرم

صندلی اداری ایتوک مدل S32 چرمی

صندلی مدل «S32» برند «Ituk» (ایتوک) برای اتاق‌های انتظار، سالن کنفرانس و جلسه یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. این صندلی بدون دسته و دارای دو پایه با طراحی خاص است به همین دلیل فضای زیادی اشغال نمی‌کند و می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را در یک ردیف چید و سالنی با صندلی‌های استاندارد و یکدست داشت. فریم صندلی از پلیمر و اسکلت از فولاد با روکش نیکل-کروم هستند که به عمر و ماندگاری صندلی حتی در شرایط آب‌وهوایی مرطوب کمک می‌کند. برای جلوگیری از تعریق بدن در قسمت پشتی و نشیمن‌گاه حفره‌هایی در نظر گرفته‌شده و با چرم مصنوعی روکش شده‌اند تا در برابر فشار بدن مقاومت بیشتری نسبت به روکش‌های پارچه‌ای داشته باشند. نداشتن دسته برای این صندلی نوعی مزیت است، افراد با وزن متفاوت به‌راحتی می‌توانند روی آن بنشینند بدون اینکه دسته مزاحم باشد، در محلی که می‌خواهیم از این صندلی استفاده کنیم مثلاً اتاق جلسه، زمان زیادی قرار نیست روی آن بنشینیم که نداشتن دسته آزاردهنده باشد. محصولات ایتوک با رعایت اصول طب کار موفق به دریافت نشان استاندارد ملی و تأییدیه انجمن طب فیزیکی کشور شده است به همین دلیل با یک‌بار استفاده از محصولات آن، برای همیشه محصولاتش انتخاب اول شما خواهد شد.

Menu