رویکرد پزشکی ایتوک

تعریف پزشکی

پزشکی دانشی است کاربردی که با رویکرد و هدف حفظ و ارتقاء تندرستی به درمان بیماری ها و بازتوانی آسیب دیدگان می پردازد و برای رسیدن به این هدف، در شناخت بیماری ها، تشخیص و درمان آنها و جلوگیری از بروز آنها می کوشد. این دانش بر طیف وسیعی از علوم مانند فیزیک و زیست شناسی، مهندسی و علوم انسانی و علوم اجتماعی بنا شده است. در روزگار ما، بخشی از هدف دانش پزشکی، استفاده از دانش پایه درفناوری ها و استدلال قیاسی برای دستیابی به درمان مشکلات بالینی است.

نگرش فیزیولوژیکی، راه را برای درک بهتر فرایند پیچیده بیماری ها و رویکردهای نوین درمانی فراهم کرده است. این دانش بر طیف وسیعی از علوم مانند فیزیک و زیست شناسی ، مهندسی و علوم انسانی و علوم اجتماعی بنا شده است.در روزگار ما، بخشی از هدف دانش پزشکی، استفاده از دانش پایه درفناوری ها و استدلال قیاسی برای دستیابی به درمان مشکلات بالینی است. نگرش فیزیولوژیکی، راه را برای درک بهتر فرایند پیچیده بیماری ها و رویکردهای نوین درمانی فراهم کرده است.

طب فیزیکی

از آنجایی که بیش از 80% مردم، حداقل یک بار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می کنند از این رو طب فیزیکی و توان بخشی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. پیشرفت های فناوری و ورود مسائل جدید به کمک این رشته آمده است تا شاید کمی از درد و مشکلات اسکلتی و عضلانی مردم بکاهد . البته باید دقت داشت که طب فیزیکی تنها شامل فیزیوتراپی و توانبخشی نیست.

تعریف طب فیزیکی

یک رشته تخصصی بالینی است که به بررسی ، پیشگیری و درمان معلولیت ها و ناتوانی های فیزیکی می پردازد که بر حوزه های فیزیوتراپی و توانبخشی نیز اشراف دارد.

چرا طب فیزیکی

از آنجا که طب فیزیکی در حوزه درمان و پیشگیری در حیطه فعالیت های بدنی و به خصوص در حوزه اسکلتی و عضلانی توسعه قابل ملاحظه ای داشته است،  با ورود این رشته به حوزه صنعت و تولیدات مرتبط، می توان برای پیشگیری و کمک به درمان بیماری های مربوط به محیط فیزیکی و بهداشت محیط کار به نحو موثری عمل کرد .

طب فیزیکی و ایتوک

ایتوک با رویکرد طبی خود سعی در بهره وری بهتر از شرایط داشته و تولیدات خود را کاملا مطابق با دانش پزشکی و هم راستا با اهداف بهداشت فیزیکی و بهداشت محیط کار قرار داده است. از این رو، ایتوک با نگرش کاملا متفاوت با صنایع گذشته، توانست در صنعت تولید تجهیزات اداری ، واژه مصطلح “صندلی اداری” را به واژه “صندلی کار” تبدیل کند و کوشیده است این واژه را با توجه به کارآمدی و امتیازات طبی محصول خود نهادینه سازد. رعایت به کارگیری واژه صندلی کار از این رو در اولویت است که هر فرد به منظور کاری خاص در محیط منزل یا اداره، ساعاتی را روی این صندلی ها می نشیند که این زمان، قطعا می تواند فرد را به لحاظ فیزیکی یا جسمی تحت تاثیر قرار دهد.

از این رو، ایتوک کوشیده است با رعایت تمام استانداردهای طبی و فیزیکی  و تلفیق آن با خلاقیت و زیبایی، محصولاتی کاملا متفاوت را تولید و روانه بازار کند تا خود محصول بتواند گویای این واقعیت باشد که همراهی ایمن و مطمئن در کنار مصرف کننده است.

Menu